Sivut

keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Jalkareenilöi ja kipustatus

Nyt olen vihdoin saanut vedettyä kertaalleen läpi noi suunnittelemani treenit.

Jalkapäivän kanssa kävi vaan niin että etutassujen kurituksen jälkeen olin aivan puhki enkä olis saanut enää mitään irti takareiskoista. Päätinkin sitten siinä lennosta vaihtaa treenijakoa tehden etureiskojen kanssa vain vähän tassuja. Eilen sitten tein ennen koulupäivän alkua (puolenpäivän jälkeen, meillä on löysää koulussa) takareidet ja selän. Toi jako tuntuu aika toimivalta ainakin nyt näin yhden kerran kokemuksella :D Ja kulmasoudut meni ainakin perille, koska tänään on selkäfileet niin kipeänä etten muista koska ois näin hyvin viimeeksi osunut (ei ainakaan viimeviikkojen hinkutuksella). Vapaat painot taitaa siis edelleen olla se avain onneen, vaikka tuossa naapurisalilla olen laitteilla tehnyt jottei vaan mitän ikävää sattuisi olkapäälle. Kassellaan miten jatkossa sitten...

Punttailun lisäksi olen taas joogaillut (venytellyt) päivittäin ja tehnyt vähän kahvakuulaa.

Se mitä teen tuntuu toimivan. Oon saanut käteen vähän lisää liikkuvuutta ja sen myötä ne päivittäiset "riuhtaisukivut" on jääneet pois lähes kokonaan. Kun oikein pinnistän ja painan lapaa alaspäin saan käden melkein 90 asteen kulmaan sivusuunnassakin. Asennosta kyllä on luonnollisuus vielä kovin kaukana :D Olen jättänyt päivisin kipulääkeet pois ja nyt kaksi edellistä yötä nukuinkin ekaa kertaa pitkään aikaan ilman mitään opioideja. Uutena oireena on ilmaantunut sellainen aamuyön/aamun kipu. Sitä on vähän vaikee selittää, mutta tuntuu siltä kuin olkapää olis sijoiltaan/löysä. Kaikki pienikin liike koskee mutta kipu on sellaista nopeata, ei sellaista koko kättä pitkäksi aikaa lamaavaa kuten ne riuhtaisukivut. Aamulla pitää todella varovasti nousta vuoteesta ja fiilistellä hetki ennen kun kädellä pystyy mitään tekemään. Kun lihastonus sitten palaa niin homma toimii taas. Eihän toi lähimankaan kunnossa ole, ei sillä mitään oikein voi tehdä. Mut suunta on parempi ja sellasta jatkuvaa kipuilua ei ole ja olen tyytyväinen että pystyn olemaan ja treenaamaankin ilman kipulääkkeitä. Ehkä täs on toivoa :D



Ei kommentteja: