torstai 16. elokuuta 2012

Kolmen viikon voimatreenin tulos

Tänään vetelin viimeisen kovan junpan ja tästä alkaa kevyt viikko. Ihan hyvä olen jakson kehitykseen kun ottaa huomioon että välissä oli kova flunssa ja muutenkin rikkonainen treenijakso. Varsinkin kyykky ja mave tulokset parantui kovasti, joskin se johtunee pääasiassa siitä että en ole lenkkeillyt 2 viikkoon.

Tässäpä tätä kehitystä pääliikkeissä:

Penkki: 11*50kg -> 9*55kg
Mave: 5*95kg -> 9*95kg
Etukyykky: 8*60kg -> 9*65kg
Leuat: 2*7*op -> 6*op+2,5kg,  8*op

Ei voi olla kuin tyytyväinen kehitykseen. Leuoissakin varmaan tulee vielä tälläviikolla enemmän, kun ei jostain syystä oikein tuntunut luistavan tuossa maksimikokeilussa. Mutta nyt hyvillä mielin vähän lepoa keholle, ja ehkä sinne lenkillekin taas joku päivä...


2 kommenttia:

Elsil kirjoitti...

Hyvin ne tulokset siellä nousee! Ohjelmahan vaikuttaa toimivan erittäin hyvin :) wOw!!!

Taratin kirjoitti...

Kyllä toimii!! Tosin ihan huippusarjoja teet itsekin ja vielä dieetin loppumetreillä, että sikäli ei tää meitsin puuhastelu ole mitään.

Mut eteenpäin mennään koko ajan. Se on tärkeintä.