sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Uudet tavoitteet

Kisoista on viikko. Nyt on syöty hyvin (lue liikaa ja vääränlaista sapuskaa). En jaksa märehtiä aihetta enempää nyt, ettei ahdistus valtaa mieltä, mutta ensiviikko on pakko vetää matalilla hiiluilla että pahin turvotus häviää ja kehtaan sitten mennä valokuvaus workshoppiin mallinhommiin.n

Aloitin voimahakuisen treenin, ohjelmana Wendlerin 5/3/1. Tarkoituksena on nostaa ensin maksimivoimaa tekemällä edellämainittua treeniä 3-4 kiertoa, ja senjälkeen keskittyä voimakestävyyteen. Lopullinen tavoite on saada keväällä suoritettua Pelastusopiston fyysisen kunnon testi. Tai no, syksyn hakua varten aikaa on elokuun loppuun asti, mutta mitä aiemmin tämä "voimaosuus" olisi plakkarissa sen parempi, sillä opiston pääsykokeissa täytyy juosta Cooper ja uida, jä näitä varten täytyy ehtiä treenata (ja laihdutella). Tämmöset vaatimatottomat suunnitelmat on siis ensi vuodelle. Toivottavasti pääsisin edes pääsykokeisiin asti, jotta näkisin pääsenkö psykologisista läpi vai olenko täysin sopimaton hommaan. Todennäköistä vaan on että vaikka fyysinen puoli onnistuisi, niin ei minun koulutodistuksella päästä pääsykokeisiin. Mutta sitävarten onkin sitten toinen vähän enemmän aikaavievä suunnitelma... (nimim. iltalukiolainen)

Punttitreenejä tälläviikolla tuli 3 ja lyhyitä aamukävelyitä pari:

13.10 "Mave" 65%/75%/85%

Mave: 5x65kg, 5x75kg, 5x85kg (unohdin että vikalla piti tehdä niin monta kun tulee)

hyvää huomenta: 15x40kg, 15x50kg, 12x55kg, 12x60kg

habaa ja ojentajaa: kokeillen sattuuko olkapäähän. Haba tangolla ei sattunut, ojentaja taljassa ja ranskis(taljassa) sattui, kapea penkki oli suht kivuton

Tämän treenin seurauksena selkä oli aivan äärettömän kipeä lauantaihin asti. Tuntui että jotain on rikki, mutta taisi olla vaan doms sillä kipu on nyt jo poissa <3

15.10 "Pena" 65%/75%/85%

Penkki: 5x37,5kg, 5x45kg, 6x50kg (kiitos yli-innokkaan varmistajan en saanut kokeilla olisiko 7. tullut ylös)

Penkki käsip: 12x12,5kg, 10x15kg, 3x12x12,5kg

kulmasoutu: 2x15x12,5kg, 15x15kg, 15x17,5kg, 15x20kg

pystäri seisten: kokeilu... sattui olkapäähän..

16.10 "Kyykky" 5x65%/75%/85%

Kyykky: 5x57,5kg, 5x67,5kg, 6x77,5kg (Viimeiset oli jo aika niiauksia, tässä olisi pitänyt lähteä kevyemmistä raudoista
Prässi: 15x75kg, 15x85kg, 15x100kg, 15x110kg, 15x120kg
polven koukistus: 10x50kg, 10x55kg, 10x60kg, 10x65kg, 10x70kg
leuat (op...61 huh!): 5x4toistoa


Sellasta täällä!! Vielä kun olkapää kuntoutuu niin alkaa hommat sujua!

Ei kommentteja: