lauantai 11. helmikuuta 2012

Vaihtelua treeniin

Koitan nyt malttaa pysyä poissa salilta seuraavan 2 viikon ajan. Keskityn lihashuoltoon. Rintalihaksen ja etuolkapään rullailuun tennispallolla, ja lisäksi sitten rutosti airooppista.


Eilen kävin salilla vähän juoksumatolla jo kokeilemassa, juoksin/hölkkäsin 2x12min ja siinä vähän kävelyä välissä. Yhteensä: n.36min, keskisyke 171 ja maksimisyke 198.

Tänään kävin sitten ensimmäistä kertaa jo pari kk sitten ostetuilla talvijuoksulenkkareilla hölköttelemässä reilu 4km lenkin. Hölkkäsin sen 4km n. 25 minuutissa, eli rauhallinen tahti. Loppuun vielä lyhyt kävely kotiin.
Yhteensä: 
Kesto: 33min
Keskisyke: 170 b/m
Maks.syke: 187 b/m   

Vauhtiharjoittelun puolelle meni siis tuokin, vaikka vauhti ei kyllä päätä huimannutkaan. Seuraavaksi pitäisi kuitenkin suorittaa jotain ihan perus harjoittelua matalammilla sykkeillä. Huomenna on kyllä luvassa 2h Roller Derby harkat, että se ajatee asian. Ei muuta kun sykemittari matkaan!

Älytöntä tässä on se, että kokoajan tuolla hölkätessä on päällimmäinen ajatus siitä että nyt tässä sulaa viimeisetkin lihakset, ja se vie nautinnon koko touhusta. Vähän niinkuin makroravinnetietoisuus vie ilon syömisestä. Lähdenpä tästä jääkaapille etsimään jotain proteiinia...

Ei kommentteja: