maanantai 25. helmikuuta 2013

2. voimajakson päätös

Kovan viikon viimeinen treeni oli tänään. 6 viikossa olen saavuttanut viime elokuun tulostason ja lähes kaikissa liikkeissä mennyt sen ylikin. Tästä on hyvä jatkaa vielä ainakin pari viikkoa voimaa (ellei valkku toisin sano) ja alkaa sitten vähitellen hinkuttaa kestävyyttä taas kohti testejä. Kyykyissä (etu eikä taka) ei mitään maksimi kokeiluja ollut joten laitan sarjapainot. Lähtöpainot on siis viime elokuulta jolloin olin tehnyt muistaakseni 4 kiertoa (n. 16 viikkoa) voimaa. Ja sen jälkeen hinkutettiin kestävyyttä pitkälle tämän vuoden puolelle.

Leukoja olen tehnyt joka treenissä mutta mitään huippu parannusta niissä ei ole tullut. Seuraavassa treenissä on vielä op maksimitoisto kokeilu ja toive on että sieltä se 10 jo tulisi.

Penkki: 9*55kg -> 10*60kg
Kapea penkki:  7*60kg
Mave: 9*95kg -> 2*122,5kg
Etukyykky:  9*65kg -> 7*72,5kg
Takakyykky: 6*4*92,5kg
Leuat:  8*op -> 6*+5kg / 5*+ 7,5kg

Kevyellä viikolla on tarkoitus panostaa lihashuoltoon. Torstaina menen kokeilemaan kalevalaista jäsenkorjausta ja sen jälkeen onkin parin päivän pakollinen treenitauko. Toivottavasti jäsenet ei ihan uusia asentoja löydä ja pistä treeniä ihan sekaisin... vähän jänskättää mut kaikkea on kokeiltava.

Ei kommentteja: