lauantai 8. kesäkuuta 2013

Testisimulaatio

Jeah, tänäaamuna kävin kokeilemassa testiliikkeet oikeassa suoritusjärjestyksessä ja oikeilla palautuksilla. Jonkinlaista videotakin sain aikaiseksi.

1. Penkki

Tämä meinasi mennä lähtökohtaisesti pieleen kun varmistusraudat oli liian korkealla ja tanko kolahti niihin monta kertaa. Keskittyminen meni täysin. Lopussa myös jalka alkoi täristä holtittomasti kun penkki on niin korkea että jalkoja pitää pitää päkiällä. 26 toistoa kuitenkin,ja pari jäi varmasti varaakin.



2. Vatsat

Minun heikkous. Ei mitään kommentoitavaa. Enempää tuskin tulee testissäkään...39 tuli.



3. Leuat

Penkin jälkeen tää on tiukka. 9 vielä suht  puhtaasti, 10 ei voi laskea.



4. Kyykky

Tässä voisi koittaa testissä vähän tsempata. 32 toistoa tuli, 34 saisi enemmän pojoja.



Näillä tuloksilla testistä olisi tullut  0,125p joka pyöristetään 0. Läpi siis olisi mennyt mutta en missään nimessä ole tyytyväinen. Täytyy koittaa jostakin liikkeestä repiä edes se toinen 0,125 jotta saisi 0,25p edes. Kaikki on niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana.

2 kommenttia:

Lady Puntti kirjoitti...

Tossa ku vatsaliikkeen alkua odotit ja niitä tehdessä mä vaan katoin sun käsien muskeleita...!!! WAU!! Tiedän, että ite haluat vielä lisää massaa ja voimaa mut sä oot kyl niin upee mun silmissä! Ihan mahtava kondis!

Taratin kirjoitti...

Kiitosta vaan. Eihän miulla tietty mitään lisä muskeleita vastaan olisi, mutta täytyy sanoa että viime aikoina en kauheesti edes ole miettinyt peilikuvaa kun suorituskyky on se tärkein.

Just tossa äsken kotimatkalla Helsingistä pohdin että näinköhän sitä tulee koskaan enää fitness lajeissa kilpailtua kun en tiedä haluunko lähtee treenaamaan enää puhtaasti fysiikkaa. No ei sitä koskaan tiedä.

Reilu viikon päästä alkaa sitten kuihdutus syksyä kohden :´( Eniten kyllä etukäteen masentaa muhkeiden pakaroiden menetys joka on kyllä väistämätöntä kun painonpudotus ja juoksutreeni yhdistetään. :(