maanantai 23. toukokuuta 2011

Huh, dieettiä jo 7 viikkoa takana!

Ja aikasta monta vielä (onneksi) edessä.

Paino oli tänä aamuna 64,7kg, eli eilisestä hiilaritankkauksesta huolimatta ollaan pysytty jo 3 päivää alle 65 kilon. Mikä on tietysti oikein positiivinen juttu!

Aika on mennyt kuin siivillä. Vieläkään ei ole oikein dieettifiilis, siis siinä mielessä että kaikki tuntuu vielä ihan normaalilta ja on mennyt liiankin helposti. Minkäänlaisia mielitekoja ei ole ollut, näläntunne on yllättänyt vain satunnaisesti pitkäksi venyneiden ruokailuvälien vuoksi. Lenkkipolulla tulee tietysti vietettyä normaalia enemmän aikaa, mutta eipä sieltä malttaisi poissakaan olla kun aurinko porottaa ja alkaa olla ihan kesä <3

Ainut mistä tietää olevansa dietillä on vääristynyt peilikuva. Vaikka rasvaa lähtee, niin peilistä katsoo päivä päivältä löysempi ja lihaksettomampi kuvatus. Roikkuvat vatsamakkarat alkaa yhtäkkiä häiritä kamalasti, vaikka ne eivät häirinneet yhtään vielä jokunen viikko ja kilo sitten. Är-syt-tä-vää! Ei siis läskit, vaan se miten niihin yhtäkkiä kiinnittää huomiota. Entisenä syömishäiriöisenä en pidä ajatuksesta yhtään. No, tuskinpa tästä mitään ongelmaa ehtii muodostua kuitenkaan, kunhan nyt vaan noteerasin tällaisenkin "muutoksen".

Eilen kävin 11v lenkkikaverin kanssa kentällä hölkkäämässä. Juostiin Cooper ja tyttö jaksoi juosta 2050m, mikä oli minusta aika kova suoritus kun kestävyyttä ei juuri löydy, eikä harjoitusta. Sisua näköjään löytyi ja tuosta on hyvä jatkaa. Pitäisi se omakin Coopertulos testata jokupäivä, mutta toistaiseksi taidan tyytyä tuohon 2000 vauhtiin :D



Viikon saldo:

Syömiset: 2x2000kcal, 1x2200kcal, 3x2400kcal ja 1x 2600kcal päivien makrojakaumaa vaihdellen.
Keskim. p/hh/r: 190/180/85

Liikkuminen vähän "tipottain": 2x30min intervalli, 1,5h capoeira, 50min cooper + köpö ja 35min rauhallinen köpö (koirankusetus naapurin kanssa)

Puntti x5, kevyt viikko.

Sellaista siis viimeviikolla. Uusi viikko on aloitettu reippaasti aamuintervalleilla. Jaksoin jopa hölkätä 2 ensimmäistä vedonväliä! Ensikerralla taas yksi veto enemmän.

statzit HIIT 5: 
kesto: 30min

keskisyke: 140
max: 187

Ei kommentteja: