Sivut

sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

"Kännipostaus"

Tulinpa juuri baarista.

Kivaa oli ja olishan tuolla viihtynyt pidempäänkin, mutta muut seurueet, siis molemmat joissa iltaani ehdin viettää, lähtivät jatkamaan iltaa diskoteekkiin joka ei ole oikein minun juttu. Toisaalta huomenna on valkun kanssa treenit ja vaparin aloitus, että onhan se hyvä olla pirteänä siellä sitten, mikäli tässä saa unta ylipäänsä.

Minua ei ollenkaan haittaa olla vissylinjalla baarissa. Korkeintaan häiritsee se kaverien ainainen jankutus: "Eikö toi oo kauheeta olla kesällä tollasella dieetillä, kyllä sulla täytyy olla e kamalan hyvä itsekuri että pystyt tuohon!!" onneksi ne on jo luopuneet edellisestä sloganista: "Etkö voi ottaa edes yhtä?!?"

Ensinnäkin, voisinhan minä hyvinkin ottaa yhden. Vaikka kaksi. Perhana, voisin vaikka vetää perseet eikä se vaikuttaisi lopputulokseen millään tavalla. Mutta ei tee mieli, eikä siis tee tiukkaakaan. Ei minulla ole mitenkään erityisen hyvä itsekuri, päinvastoin. Jos siis tämä dieettaaminen sellaista vaatisi niin en varmaan tähän ryhtyisi. Jos siis päivittäinen elämä olisi taistelua ja tunnetta että joudun tässä nyt kamalasti tekemään uhrauksia. Mut ei minulla tee mieli alkoa eikä herkkuja. Toki satunnaisesti, mutta pääsääntöisesti tämä dieetti on edennyt ilman turhaa hampaiden kiristystä. Varmaan osaltani siksi että annan itselleni luvan retkahtaa jos oikein pahalta tuntuu, vielä ei ole tuntunut ja mikäli yhtään itseäni tunnen niin ei tunnukaan.

Päihtyneitä tuntemattomia oli kiva tarkastella vesilasin takaa. Läheisemmät ystävät ehkä vähän ärsyttää mutta etäämpää on ihan kiva tarkastella ihmisten menoa. Ainut että känniset (miehet) tuntuvat tulkitsevan kehonkieltäni vähän väärin kun en retkota tuoppiini nojaten silmät harhaillen vaan tarkastelen ihmisiä. Vähän jouduinkin sitten suorittamaan suoranaista ingnoorausta, koska oon todella huono sanomaan ihmisille että ei nyt kiinnosta jutella.

Ettei tämä nyt kuulostaisi liian hyveelliseltä, niin täytyy sanoa että syksyllä kyllä VEDÄN PERSEET. Sitten saavat pällistellä minua huvittuen tai paheksuen kaikki he joita olen itse huvittuneena katsellut.

Tällaista siis tälläkertaa. Muutama pähkinä nassuun, sotamaalausten pesuun ja unille.

Ei kommentteja: